Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Products that we didnt like

Γειά σας και πάλι!Έυχομαι να είστε καλά άν και με αυτόν τον καιρό
η διάθεση μας είναι λίγο χαμηλή!Θα καλοκαιριάσει επιτέλους;!!
Anyway!Σε αυτό το  πόστ θα δείτε κάποια προιόντα που είχαμε αγοράσει παλιότερα  
και δέν μας άρεσαν ΚΑΘΟΛΟΥ!
Πρίν ξεκινίσουμε να αναφέρουμε ότι λέμε τις απόψεις μας για κάθε προιόν
σύμφωνα με τα δικά μας δεδομένα!Μπορεί  σε κάποεις άλλες να δουλέψανε
τέλεια!:)

Ξεκινάμε με αυτό το νεράκι για το ντεμακιάζ απο τα Sephora!
(Triple action cleansing water)
 Το πρώτο  πράγμα που δένα μας άρεσε είναι η πολύπλοκη συσκευσία του κυρίως το στόμιο του
το οποίο πρέπει να το πατάς με το βαμβάκι για να βγεί προιόν!Πρέπει να πατήσεις αρκετές φορές για να βγεί πολύ ποσότητα.Εκτός απο αυτά δέν αφερεί καλά το μακιάζ στα μάτια και στο τέλος κολλάει στο πρόσωπο!Πιστεύουμε πως για την τιμή του 7ευρώ δέν αξίζει καθόλου!

Πάλι ένα  eye make up remover απο την Bioten το οποίο δέν κάνει τίποτα.Για την ακρίβεια
δέν αφερεί καθόλου την μάσκαρα απο τα μάτια.Μισή δουλεία που λέμε!
Έχουμε δέι και πολλά κορίτσια που έχουν την ίδια άποψη.
Επειδή έχω περίεργη επιδερμίδα άλλες φορές λιπαρή άλλες πολύ ξηρή και άλλες μικτή
μετά απο τόσες ενυδατικές για λιπαρά δέρματα αποφάσισα να πάρω για ξηρές και διάλεξα αυτήν.
Στην αρχή μου άρεσε πολύ αλλά στην πορεία διαπύστωσα πως δέν είδα αλλαγή στο πρόσωπο μου!
Έχετε να μου προτείνετε μια καλή ενυδατική για μικτές επιδερμίδες ;(Ayss)

Δύο μολύβια ματιών απο Lovie και Beauty Line Cosmetics.
Και τα δύο είναι απαίσια!Είναι πολύ μαλακά και μετά την εφαρμογή τους
καταλήγεις σε λίγα λεπτά να έχεις ένα ...Emo look!Μπλιάξ!


Ένα lipstain  από την Lovie το οποίο άν και έχει υπέροχο nude χρώμα (Νο16)όταν το
βάζεις στα χείλη αμέσως φεύγει !Έχει μια πολύ νερουλή υφή δηλαδή ότι πιό μακρινό στο μάτ αποτέλεσμα!

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να πούμε για τα προίοντα της Lovie  είναι οι συσκευασίες τους 
οι οποίες μετά απο ένα χρονικό διάστημα καταλύγουν να είναι αηδιαστικές!
Όπως αυτήν την μάσκαρα η οποία αν και δίνει όγκο και χωρίζει καλά τις
βλεφαρίδες μέτα απο λίγει ώρα το μάτι σας απο κάτω αποκαέι ένα smokey look!
Οπότε δέν μας αρέσει καθόλου και σίγουρα δέν θα την ξαναπάρουμε!

Αυτά είχαμε να δείξουμε&πούμε!Πείτε μας άμα έχετε δοκιμάσει κάποια απο αυτά
τα προιόντα και τί απόψεις έχετε!
Τα λέμε σύντομα
XxXx
~The Pisces Sisters~
-EMY&AYSS-

7 σχόλια:

  1. i agapimeni mou enudatiki..einai i aquasource gel apo biotherm!!einai ligo akrivi alla polu kali.
    exoume to idio derma nomizw...emena einai mikto pros liparo to kalokairi kai mikto pros xiro ton xeimwna!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ... εγώ έχω ένα παρόμοιο χρώμα της lovie αλλά έχει παρά πολύ καλή διάρκεια μένει για ώρες και όταν φύγει μου αφήνει ένα χρώμα στα χείλη.

    Πάντως έχω την εντύπωση πώς και στις δύο συσκευασίες τους των κραγιόν κάποια είναι πιο σταθερά χρώματα, το είχα παρατήρησει αλλά ρώτησα και τις κοπέλες εκεί και μου το είπανε!

    Γενικά για κάθε μέρα, να μη χαλάω και τα καλά μου κράγιον τα προτιμώ τα lovie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,και εγώ έχω ένα σκούρο κόκκινο και είναι καλούτσικο μένει στα χείλη αλλά αυτό που έδειξα είναι χάλια!
      ΧχχΧ

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία όλα!! Σας έχω βραβειάκι! :) --> http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-vol-1.html xx

      Διαγραφή
  3. Ωραίο ποστ!! Και το Arizona Tea από πίσω τέλειο!! και οι φωτογραφίες πολύ καλές :):):)
    Θα χαρω να σας δω και στο δικό μου μπλογκ!
    Φιλιά Μπέτυ
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειαααααα σας!!! Για αρχη εχω να πω πως εχουμε δυο κοινα. Μας αρεσει το blogging και ειμαστε ιχθεις!! χιχι!!!! Πολυ ομορφα το blog σας ! Ακολουθω! σας περιμενω και στο δικο μου και ελπζω να ανταποδωσετε!! Φιλακιααα!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή